卲’墨默 🎈19881007

I Am - Leona Lewis

不会游泳的🐠🐠:

《I Am》,选自Leona Lewis即将发行的第五张录音室专辑《I AM》中的同名单曲

Leona Lewis 是目前英国选秀出来发展最好的歌手,她凭借着独特的嗓音来诠释所有歌曲,能够清晰地在荡气回肠中展现所有的魅力与独特。

《I Am》

I thought the moment I was leaving
当我离开的时候
Barely breathing
我感到自己难以呼吸
Fall to pieces, couldn't face this
我的内心碎成一片一片无法单独去面对
Why would I be leaving?
我喃喃自语为何要离开
I was believing
我曾经相信
It's you and me against the world
我们是天生一对同舟共济

Not saying I was afraid of you
并不是说我曾经畏惧于你
Won't put the blame on you
现在也不想怪罪于你
But I won't change for you
但是我不会为你使自己不再是自己
Just when you thought you dropped me
就在你以为你抛弃了我的那一刻
I gotta drop the news, I'm still existing
我就这样离开和你断绝联系
I'm still here
但是我坚强的存在着
I am with or without you
无论你在与不在
I am breathing without you
我都能顽强生存
I am somebody without you
你的离开使我成为强大的人
I am, I am
是的,就是这样
I am free without you
你的离开使我自由
I am stronger without you
你的离开使我更加坚定
Thought I would never rise again
我曾经以为我已经被你打败
But I am, I am
但是等等,我并没有
First steps that I was making
从第一步开始
On this new planet
我走向了全新人生
Never done, found all I wanted
永无止境,直到拥有一切
The world was so forgiving
这个新世界是这么善良
Open-hearted
放飞内心
Warm and loving, amazing
温暖有爱,令人惊喜
I never once regretted it
我从未后悔
And I'll break my bread
现在我在积蓄能量
I'm revealed again
我将东山再起
All of the mistakes that I made
所有我曾经犯下的错
Finally led the way
最后化作指路的灯
To a better place
指引我向更高处
I am with or without you
无论你在与不在
I am breathing without you
我都能顽强生存
I am somebody without you
你的离开使我成为强大的人
I am, I am
是的,就是这样
I am free without you
你的离开使我自由
I am stronger without you
你的离开使我更加坚定
Thought I would never rise again
我曾经以为我已经被你打败
But I am, I am
但是等等,我并没有
First my remedy, now my poison
曾经的解药,现在却成了毒药
Won't get down to love until I'm afraid to live
只有在我想轻生的时候才会想回到和你的恋情中
Oh yeah
哦,是的
I am with or without you
无论你在与不在
I am stronger without you
你的离开使我更加坚定
Thought I would never rise again
我曾经以为我已经被你打败
But I am, I am
但是等等,我并没有
Ooh yeah
哦,是的
I am me
我就是这样
Ohhhh
是的


评论

热度(7)